Greens, gemakkelijk al je groenten en fruit in één glas!

Fittergy Greens zijn een gemakkelijke manier om in één klap aan jouw benodigde porties gezonde voeding te komen. Het Greens poeder zit namelijk boordevol groente en fruit. Daarnaast is er Chlorella, Spirulina en groene thee extract aan toegevoegd. Het groene poeder is een goede aanvulling in jouw gezonde dieet, maar het toepassen is soms lastig. Daarom hebben wij in deze blog 4 manieren op een rijtje gezet om het Greens poeder op een leuke en creatieve manier te gebruiken.

Havermout.

In Nederland houden we van havermout. Het wordt dan ook veel gegeten als ontbijt. Dit komt doordat het een makkelijk, snel en gezond ontbijt is. Een schepje Greens kan je havermout, naast dat het je ontbijt een groene kleur geeft, ook nog eens een stuk gezonder maken. De smaak zal ongeveer hetzelfde blijven en je zal je door zo’n gezond ontbijtje een stuk energieker voelen gedurende de dag. Ook in de winter kan je het Greens poeder toevoegen aan je warme havermout. Voeg het poeder dan op het laatste moment toe. Vlak voor het serveren van de pap in een schaal of kommetje en roer het dan nog even goed door. het is klaar als het een egale kleur heeft. 

Groene crêpes.

Voeg de greens toe aan jouw favoriete beslag en maak hier lekkere dunne pannenkoeken mee. De groene pannenkoekjes kunnen zoet gegeten worden, maar de hartige varianten vindt men toch vaak het lekkerst. Beleg ze bijvoorbeeld met roomkaas, zalm en rucola, rol de crêpe op en je hebt een heerlijke en gezonde maaltijd voor je liggen. Toch meer een zoetekauw? Beleg ze dan bijvoorbeeld met wat appel en kaneel!


Maaltijd omelet.

Ook een omelet kan je makkelijk gezond maken door een schepje Greens toe te voegen aan het eimengsel. Een groen omelet zal er raar uitzien, maar met de juiste ingrediënten als topping smaakt het te gek! Een groen omelet is erg lekker met tomaatjes, mozzarella, pesto en pijnboompitjes. Vind je een omelet alleen te saai, neem een dan een stukje meergranen volkorenbrood bij. Op deze manier krijg je ook nog wat extra vezels binnen.

Smoothies.

Een schepje Greens toevoegen aan je smoothie of smoothiebowls is misschien wel de makkelijkste manier om je groente en fruitinname een boost te geven gedurende de dag. Het kan toegevoegd worden aan alle soorten smoothies zonder dat deze hun lekkere smaak verliezen.

Geïnteresseerd om meerdere dagen plantaardig te eten? Dan is The Vegan Switch misschien wel wat voor jou!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *